tisdag 26 augusti 2014

Det gör ONT!!!!!

Natten va inte rolig. Hade frossa o svett attacker om vartannat. När jag vaknade i morse kände jag att det här går INTE!!! Me feber ska man va hemma. Så ringde o sjukskrev mig. Patrik o barnen va uppe o det va full fart på dom. Så han skjutsade dom till förskolan. Fast det tar emot nåt enormt för mig!! Jag brukar kunna ha dom hemma ibland när jag är sjuk (vilket jag iof varit en gång sen ja började jobba efter mamma ledigheten så vet liksom inte om det räknas så) alltså varit hemma från jobbet för att JAG varit sjuk. Men idag vart det så. O även om jag såååå gärna vill ha dom hemma hos mig så orkar jag ju inte idag. Känns inte rättvist mot dom om jag ligger nerbäddad o inte orkar göra nåt! O de är ju pigga! Så de får komma iväg o ha lite kul några timmar så hämtar jag dom efter lunch :) När Tim sovit klart! Det dryga är att Patrik glömde Idas gummistövlar hemma. Så jag va ju tvungen o åka dit me dom. Ida va fortfarande inne så hon såg mig inte, men Tim va ute. Så när jag skulle gå vart han ju såklart ledsen :( Ville bara ta honom med mig då!!! O så började de rinna ur hans näsa (vet ej om det va för att han va ledsen) så sa att är han det minsta ledsen under dagen el nåt så MÅSTE de ringa, då kommer jag!! Mina älsklingar! Vad man än gör känns det fel... Men nu vart det ändå så att jag för fm på mig o vila upp mig så jag orkar em sen. Patrik kommer nämligen inte hem förren barnen har lagt sig heller. Så jag behöver styrkan o kraften jag kan få! 

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Får bli kvarg o en kopp te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar