söndag 3 augusti 2014

Sista semester dagen...

Började med att vi masade oss upp strax efter kl nio, barnen hade varit vakna ett tag. Åt frukost tillsammans o sen tog Patrik barnen i cykelkärran o cyklade till sin pappa o hälsade på. Jag städade här hemma (skönt o ha det gjort inför veckan) sedan invigde jag mina nya träningskläder....

;)


Yey!!


Extremt svettigt va det!!


:)

När jag komm tillbaka från promenaden körde jag plankan. O när jag höll på o rengöra i badrummet dök mannen o barnen upp :)
Tog mig en KALL dusch o Tim sov. Sedan åt vi lunch tillsammans. Jag skjutsade pappa till en polare o när jag kom hem igen tog vi cyklarna ner på stan :) Åt glass!!! O strosade runt lite...

<3

Sedan cyklade vi där ifrån till kvantum o handlade innan vi cyklade hem :) Patrik tar ju barnen i cykelkärran bakom sig o med en el cykel går det ju hur lätt som helst! Fast han måste ju trampa hela tiden! Jag som hade en vanlig cykel därimot, va helt slut när vi kom hem, i knäna... Men men! Mkt motion idag :D
Då vi kom hem lite sent fixade jag korv me bröd till kidsen, Patrik passade på o ta sig en promenad. 
Nu har barnen lagt sig o FÖRHOPPNINGSVIS sover de snart ;)
Jag o mannen håller på o ska grilla. O äta till en film...

Tur va har samma film smak iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar