fredag 29 augusti 2014

Dagen gick i ett!

Ida o jag satt o byggde flera pussel medan Tim sov. När han vaknade åt vi lunch. Barnen spagetti o köttfärsås, jag åt linssoppa...

Ser ju allt annat än god ut. Men den är god!! ;)

När vi hade ätit klart fixade vi iordning oss o gick till barnens förskola. Jag gick med Tim i vagnen o Ida cyklade :)

Tim kikar på lastbilen som kommer... :)

Precis när vi hämtat grejorna på förskolan öppnade himlen sig. Barnens kläder hade ja ju precis hämtar, så de höll sig torra ;) Jag hittade som tur va mitt paraply under vagnen! När vi kommit halv vägs hem sluttade det regna. Vi stannade till härutanför o lekte ett tag ute. Hämtade ut lite mellis som vi åt ute oxå :) När vi kom in ville barnen dega me degen jag hade gjort. De satt i nästan en timme :)

:)


<3


<3

Jag plockade det rent o fint på golven från alla leksaker o drog av med snabeldraken innan middagen. Hann även damma i barnens rum. Bädda rent gjorde jag på fm, o tvättade. Fixade sedan middag åt mannen o barnen: Ris o Chicken nuggets. Då mannen inte slutar förren kl 17 om dagarna får jag laga middag varje dag. Det går an så länge jag vet vad jag ska laga. Men fy vad jag inte gillar o laga mat! Haha! Ändå gör jag det ju varje dag, ibland två gånger om dan på helgen ;)
När Patrik kom hem åkte jag upp på Gränby. Handlade kläder till barnen OCH till mig. Handlar SÄLLAN till mig. Köpte även min middag me hem. Andra torsdagen i rad kom ja på...

Det är ju såååå gott!!!!!

Nu sitter ja o tittar på en film... Get Rich Or Die Trying med 50 cent. Har sett den förr. Gillar den! :)
Mannen är iväg o träffar en polare så får se när han dyker upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar