lördag 16 augusti 2014

En liten uppdatering!

Här hemma är det fullt ös!! När regnet kom igår sprang vi in. Jag förberedde middagen (tacos) o närmare halv fem åt vi. Sen va det lek o bus medan jag röjde undan disken....

Det är tur man har sparat på bebis leksaker så man har när man får bebis besök :)

Ida o Tim somnade strax innan halv åtta. Strax efter somnade Isolde. Då drog jag till Willys o handlade lite till frukosten. När jag kom hem gick Isadora o la sig. Sen satt ja o Cassi o pratade till kvart över tolv!! Precis när vi skulle lägga oss vaknade Isolde o va vaken till två :P O strax därefter vaknade Tim o kom o la sig hos mig på soffan (Cassi, Isadora o Isolde sov i vårat sovrum o jag på soffan) tog ett litet tag innan han somnade. O sen vaknade Ida kl 5.15... Så inte många timmars sömn i natt här inte :/  Vi år frukost strax efter kl åtta o sen vek jag tvätt, bäddade rent igen, slängde in en ny tvätt i maskinen. Fixade sedan lunch vid elva o vid tolv drog jag o Tim iväg o skjutsande mina föräldrar till Arlanda. De ska till Grekland :) Medan sövde Cassi Isolde o vilade lite. Ida o Isadora tittade på film o mös o tog det lite lugnt i soffan... När jag o Tim kom hem igen tog jag me mig alla barnen (förutom Isolde sov fortfarande sover) ut. Så nu sitter jag här i parken o tittar när barnen leker...

:)

Cassi är inne me Isolde o vilar.... 
Mannen väntas inte hem förren strax innan barnen ska sova, tidigast. Vi har planerat o äta en middag på tu man hand när barnen somnat. Ska bli mysigt! Längtar såååå himla mkt efter honom!!! Min älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar