lördag 23 augusti 2014

Kalas!!!!

Vi kom iväg på ett trevlig kalas! Isadora vart glad för presenten :) Det va fullt ös där o Ida vart så trött så trött!! Tim ville gå ut så han o Patrik o Kriss gick ut o lekte lite :) Efter ett tag gick även Ida o Isadora ut. En liten stund senare åkte vi hem då Ida va alldeles för trött. Svängde förbi alundahallen där jag köpte mig lite lyx choklad! Hihi! På vägen hem va vi alla sååå hungriga o sååå trötta!!
Så medan barnen lekte här utanför o jag me, så åkte Patrik o hämtade pizza :P När vi åt plingade det på dörren. Det va Jonna o Lisa, Jonna hade pysslat ihop ett sånt gulligt papper där hon frågade om Ida o Tim ville komma upp o leka hos henne i morrn kl 10 :) Hur gulligt va inte det liksom!!! Sen började dom leka här o lekte hur bra som helst!! De fick även lite lördags godis. Jag hann bara äta halva min pizza (o utan kanter) men det va väl lika bra, för magen min är nu i uppror :( Jag o Lisa pratade för fulla muggar här o mkt om våra jobb o barnens förskola. Vi har en hel del gemensamt o prata om om man säger så ;) Så det är jätte kul!! När de gick vid sju tiden röjde vi undan lite, de fick mysa o varva ner lite i soffan innan det va sängdax. Patrik läste en saga för dom o sen va det bök o gnäll en stund (övertrötta barn) innan de för en liten stund sedan tvärslocknade.
Jag o mannen har köpt lite gott o ska ha film mys. Om vi kan hitta nån film på Netflix som vi vill se :)

Idag fick barnen prova deras nya jackor vi köpte på Ullared, de va omöjligt o få bilder där de stod still (då de så gärna ville komma iväg) så ni får hålla er tillgodo me två väldigt suddiga bilder....

Haha, som sagt... O Tims va lite stor, men han va jätte fin i den! :)


Ida va oxå jätte fin i sin!! :)

Nej, tända lite ljus kanske o krypa upp o soffan me mannen, medan regnet smattrar utanför.... Jag känner mig fortfarande inte alls nå bra så får så hur länge jag håller mig vaken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar