torsdag 21 augusti 2014

Nom nom!

Efter förra inlägget tog jag mig lite blåbärs kvarg...

Med lite havregryn i! Fick dock inte behålla den själv då barnen oxå gillade den ;)

Ett par timmar senare kom Amanda o hämtade upp mig. Då hade jag lagat middagen klar till älsklingarna här hemma :) Direkt när vi kom upp till Gränby gick vi o åt...

Min favvo: sushi!!!! Såååå himla gott!!!

Sen letade vi presenter till Isadora. Vi båda hittade en varsin som blir perfa!! :D Sen vart det handling på kvantum. Jag skulle ha TRE saker men kom hem med två kassar me grejor :P Iof väldigt bra o nyttiga saker! Amanda handlade en hel kundvagn!! Haha! Sen drog vi till Willys o kompletterade lite. Kul hade vi! Två över tröttisar! :P
När jag kom hem sådär framåt halv nio packade jag upp o tog jag mig en dusch. Sedan landade jag i soffan en stund men nu blir det soooova!!! Tänk, i morrn är det fredag o jag ska JOBBA!! :O Andra fredagen på ett år (nästan 1.5, sen jag började jobba efter mamma ledigheten) känns jätte konstigt! Men på kvällen blir det mys o tacos me la familia. Myyyys!! Åh, har lite o berätta men får liksom aldrig tummen ur!! I morrn ska jag verkligen försöka!!

Godnatt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar