lördag 2 augusti 2014

Lite tid me mannen!

Sovmorgon till nio. Gött!! Men har sovit kasst :( Åt frukost me familjen o fixade iordning oss. Strax efter tio lämnade vi barnen hos deras mormor o morfar o vi åkte till Thuns. Patrik skulle kolla på ett vind o vatten ställ till honom, då han ju cyklar till o från jobbet. Jag skulle titta på träningskläder. Vi båda hittade det vi letade efter, plus att Patrik hitta en plånbok o jag ett par super snygga jeans!! :D Så himla glad!!! Jag har nästan inga byxor. Har skit svårt o hitta några då jag är så kort o sen bred om höfter/rumpa/lår. Men dessa bara älskade jag!! Vi, el rättare sagt jag, åt lunch där o Patrik tog en kopp kaffe....

Super god sallad!!!

Till syster: FÖRLÅT att vi åkte dit en dag när du va ledig :( Men va tvungna!! Puss på dig!!!!

Sen styrde vi kosan in till stan, present till mamma o pappa införskaffades. En flaska rosé, två Singha o jordgubbar! Lite sommarkvälls mys till dom :)
Sen vidare till Ikea där matlådor inhandlades (Patrik kommer köra på det nu) Sen tankade vi bilen innan vi åkte hem...

Svettigt!!

När vi kom hem svirade jag om till shorts o linne ;) O cyklade till mamma o pappa. Blev bjuden på en kopp kaffe o sen bestämde vi att de skulle komma hit o grilla med oss i kväll, så de kommer nog snart :) Mannen håller på med maten, blir lite allt möjligt. Oxfilé, kotletter, lax, grillade grönsaker, potatisslantar, halloumi o en vanlig kall sallad! Mums!!

Bilder på mina tränings kläder o jeans kommer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar