fredag 8 augusti 2014

Fy bubblarns!!

Vad har det tagit åt barnen på morgonen alltså!! Ida vaknar vid 5-5.30 o är jätte arg o sur så hon väcker Tim. Sen ligger de båda o gnäller o skriker o bråkar, i VÅRAN säng... Suck!! Idag gick jag o la mig på soffan, men inte långt efter kommer Ida upp o lägger sig där. Låg i bökade runt men vid kvart över sex somnade de båda om, för att vakna kvart över sju. El ja Tim vaknade o skrek o va arg o då vaknade ju Ida... Sj har man ju inte sovit alls på morgonen. Trött, ont i huvudet o irriterad. Vill sova de sista timmarna på morgonen. Inte ha gnäll o tjafs!!! Aja, just nu sitter de o tittar på Tingeling. Jag ligger i sånger o tänker att jag skaaaa dra mig upp ;)

Sååå lockande o bara dra täcket över huvudet o somna om, men det går ju ej....

Upp o fixa frukost, smörja in barnen, packa deras "dagis" grejor, klä på oss o knata dit. Kanske tar bilen då jag har vagnen. O så måste vi kanske handla efter då vi ev ska ha kräftskiva här hemma i kväll :) Hur jag nu ska orka det :P Men det brukar va riktigt skoj! Måste bara komma på vad vi behöver....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar