måndag 18 augusti 2014

Effektivt!!

Alltså jag älskar verkligen o sluta 14.30 tre av mina fyra arbetsdagar!!! Jag kommer tjata, i know ;) Men man hinner me så mkt efter jobbet, o framför allt få tid med barnen. Efter tre lediga dagar o en arbetsdag är det alltså dax o va ledig i morrn igen :) Men jobbar ju på fre. Så varannan helg blir jag ledig fre, lör o sön. Jobbar mån o är ledig tis. O varannan helg blir då att jag "bara" är ledig lör o sön. Men är ju ledig en dag i veckan varje vecka så ska inte klaga ;) Plus att jag slutar hyfsat tidigt oxå. Om jag hade slutat två hade jag kommit till barnens förskola mitt i mellis o fått suttit o väntat på dom. Isf skulle jag sluta halv två men det är svårt o få till om jag vill sluta tidigt flera dagar. Så detta vart perfa! Onsdagarna gillar jag inte alls, då jobbar jag till kl 16. Men som sagt, ska inte klaga över att ha EN sån dag. 
Nu började jag babbla om sånt jag inte tänk! Haha!
Efter middagen tänkte Patrik cykla o handla lite, o sen i morrn skulle jag o barnen storhandlat resten. Men dels kände jag att jag inte hade så stor lust att spendera våran lediga dag me mathandling o då hade jag fått gjort det sent i morrn kväll. O sen kändes det onödigt me två vändor. Så jag tog bilen upp till kvantum o storhandlade verkligen! Men nu är det välfyllt här hemma så vi nog ska klara oss ett tag ;) 
Jag tog mig en kvälls fika till Teen mom 2 ;)

Lite kvarg o några banan bitar :)

Nu tänker jag köra en repris på gårdagen o läsa lite. Men skulle nog kunna somna :P Hoppas första dagen efter semestern (ni som nu kommer tillbaka) har varit bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar