fredag 1 augusti 2014

Come on!!!!

Jag har ju som bekant (nästan alltid) sovmorgon på lördagar, vilket ju innebär att jag kan va uppe så länge jag vill, om jag känner för det, på fredagar. Förra fredagen somnade jag innan kl nio i soffan. Denna fredag är jag lika trött. Skulle lugnt kunna somna nu me... *snark* Har träningsvärk i magen o rygg :S Det tar på en när man inte är van. Styrketräning mån, ons o fre, promenad tis, tors o så i morrn. Det är bra det!! Hoppas jag kan hålla detta när jag börjar jobba nu oxå! 

Jag o mannen körde mysmiddag när barnen lagt sig. Jag åt sushi o mannen hamburgare. Sååå gott det va me sushi!! Film nördar som vi är tittade vi såklart på en film till...

Haha, våran smak ;) Har sett ettan o tvåan!

Nej, ska fixa några saker, sen sova faktiskt! I morrn väntas shopping med mannen! Barnen ska mysa o busa me mormor o morfar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar