söndag 3 augusti 2014

Tacksam!

Över att barnens mormor, morfar o farmor tar hand om barnen denna vecka så de får en veckas sommarlov till! O så är de ju lediga veckan därpå me :)

Patrik lämnar barnen hos mamma o pappa i morrn bitti vid halv åtta. O jag hämtar dom vid halv två (jag jobbar 6.30-13) o tis o ons kommer Patriks mamma hit o passar barnen (jag jobbar 7.30-15.30 tis o 9-15.30 på ons) sen efter middagen på ons (så jag hinner träffa mina hjärtan) går jag med dom till mamma o pappa o så sover dom där till tors o är där hela tors (då jobbar jag 7.30-15.15) o så hämtar jag dom där efter jobbet :) Nästan 6.5 veckors sommarlov får de ändå, känns underbart!!!

Ida ville ta kort på oss :P


Snygga va ;)

Nu måste jag plocka fram kläderna till i morrn. Kl ställd på 5.30. Jisses alltså!! Hoppas jag inte försover mig, det får jag INTE!! Öppnar ju! 
Godnatt på er!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar