måndag 11 augusti 2014

Nu börjat allvaret på riktigt!!

I morrn börjar allvaret. Kl 7.15 ska vi va på barnens förskola... Patrik åker med tåget från Uppsala med sitt jobb strax efter kl 7 o kommer hem på ons kväll vid 20 tiden... Så det är jag o barnen tills dess ;)
Dagens planering gick bra. Jag är ju inte van med att sitta sådär en hel. Så nacke/axlar o huvud värker nåt så fruktansvärt o det känns som om jag ska svimma....

Grymt trött oxå!!!!

Blir till o komma i säng i tid i kväll ;)
Vart nöjd med mitt schema, små förändringar kan ske men tror detta kommer va året ut iaf ;) Här kommer hela mitt schema för er o se ;) Vad nu det är bra för! Haha!
Kommer jobba såhär ojämna veckor:
Mån: 7.30-14.30
Tis: 8-14.30
Ons: 7.30-16
Tors: 7.30-14.30
Fre: Ledig

O jämna veckor:
Mån: 7.30-14.30
Tis: Ledig
Ons: 7.30-16
Tors: 7.30-14.30
Fre: 7.30-14.30

Så jag kommer vara ledig varannan tis o varannan fre. Det blir nog bra... Blir en monster dag för barnen (onsdagar) men annars kommer jag hämta dom precis när de ätit mellis varje dag (de andra tre alltså) Kortare dagar än så här går nästan inte o få när man jobbar 75% på 4 dagar. Men det är guld o få va ledig me barnen en gång i veckan! Så det här ska nog bli bra det!! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar