lördag 23 augusti 2014

Dra mig i kragen o sätta igång!!

Mår inge vidare idag alltså... Natten va inte kul då det gjorde sååå ont när jag svalde... I morse sov jag till halv tio då mannen o barnen väckte mig me en brak frukost! Nybakat bröd, ägg, bacon, o en choklad croissant till mig (de vet hur de ska uppmuntra mamman/frun) dock va det bröd me bara smör o croissanten som gick i...

Fick bli te ist för kaffe o färsk pressad super god juice!

Sen frukost som inte avslutades förren efter tio nån gång. Jag kröp tillbaka ner i sängen men kan inte koppla av!! Har massor att göra. Dels behövs det VERKLIGEN dammsugas här, o sen måste jag göra ett kort till Isadora (somnade i soffan efter förra inlägget igår kväll, så det vart inget mer gjort. Drygt!!) men kort är kul o göra! O så ska presenten slås in. Naglar ska målas o jag vill inte se ut som "hej kom o hjälp mig" (jag har pratat me Kriss o det är helt ok att vi kommer fast jag inte är pigg, så behöver ni inte fundera på det ;) ) O jag tänkte vi skulle försöka åka så fort Tim sovit o de ätit lunch, iaf fått i såg nåt :) Vart ju sen frukost....
Dammsugningen får nog bli när vi kommer hem! Sen däckar nog jag gött i soffan ;) Ska ev hämta mamma o pappa på Arlanda i natt oxå :) Jag el systeryster! Nej, sätta fart va det ja! 
Hörs!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar