söndag 17 augusti 2014

Baka baka liten kaka...

När jag hade fixat i ordning mig efter förra inlägget drog jag o Ida till Willys. Jag gick o hon cyklade. Handlade lite till det vi skulle baka. När vi kom hem därifrån hade Tim vaknat. Han sov drygt en timme. De gick ut o lekte här utanför o jag höll dem sällis medan Patrik fixade deras lunch, som de sedan åt ute då de absolut inte ville in ;)

Lagom skönt ute nu :)

Jag gick in o käkade lite lunch jag me när de hade ätit klart. De fortsatte leka ute o Patrik fixade på uteplatsen. Jag bakade en äppelpaj :P

Med vaniljvisp till. Mums!!!!

När den va klar kom barnen in o fick baka muffins...

De är riktiga hejare på o baka. De turas om o hälla i o röra...

Sen for de ut igen! Haha! För att en stund senare komma in o så fikade vi tillsammans :) Mysigt!!
Nu badar barnen, jag har fixat barnen grejor till i morrn o sitter o funderar på vad vi ska käka till middag. Måste komma på nåt NU!!
I morrn är det ju jobb, men på tis är vi (jag o barnen) lediga igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar