tisdag 26 augusti 2014

Älsklingarna hemma!!!

Hämtade hem mina älsklingar vid tjugo över ett. Tim sov fortfarande men skulle precis upp när jag kom :)
Hämtade honom först idag o det gick hur bra som helst! Hann prata lite med en av hans fröknar oxå. Få en liten uppdatering om hur läget är där o så :)
De åt mellis när vi kom hem o nu ligger jag i soffan o Jordgubbs Lisa går på tv (via Netflix) Barnen tittade en stund men nu leker de på, snällt o lugnt (än så länge) ;) De vet att jag är sjuk så de har lovat att va snälla, får väl se hur det blir med det om några timmar.... Jag mår fortfarande kasst :(

Försöka vila lite, sen måste jag hänga en maskin tvätt som va ett måste!!

Samtalet som va jobbigt igår känns lite bättre idag. Har pratat med flera nu så detta ska nog reda ut sig, ska nog bli bra! Bara en person nu som jag irriterar mig på, som jag tycker ska be om ursäkt. Får väl se hur det blir med det!
Nu ska jag hänga tvätt o sen krypa under filten igen o viiiila!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar