söndag 17 augusti 2014

Latemans middag...

Ida önskade pizza, men nja, ja va inte sugen på det... Men hade heller ingen ork o laga nåt. Så det fick bli Findus färdiga fiskgratäng som jag hade i frysen. Äter sån typ en gång om året. Men me lite gott till o tända ljus vart det ju helt ok ;)

"Träd" som vi kallar det här hemma ;)


Sallad, o så passade jag på o skära upp grönsaker jag tänkte ha till dippen i kväll (som vart över igår) ;)


Den är ok, inget jag gärna äter igen på ett tag :P


Som jag misstänkte ratade Ida den totalt, smakade några tuggor. Men Tim tyckte det va jätte gott!!

Ida ville absolut inte ha nå annat, hon va mätt! Men hon fick en hel flaska välling nu när dom skulle sova. Annars brukar de bara vilja ha en halv ;) Men skönt o ha för då vet man att de får i sig det de behöver! 
Jag har haft fruktansvärt ont i min kropp o mitt huvud idag. Har stått praktiskt taget hela helgen i köket. Plus storstäd på det. Mycket för mina axlar!!
Allt inför morgondagen, förutom min frukost som jag fixar sen, är klart! Jag tänker inta soffläge i kanske slå på en film el läsa min bok. Får se vad det blir ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar