lördag 5 september 2015

Vi tog oss iväg!

När Patrik hämtade barnen slumrade jag i soffan. Migränen tog över. Trodde jag skulle behöva ställa in em planerna pga mig. Men jag vägrade! Så efter jag hade vilat tog vi bilen ner på stan. Biljetterna va redan bokade....

Äntligen en film som passa våra barn! :)

Det vart en liten stunds väntan innan filmen...

Vi tittade på regnet som började ösa ner (som tur va va vi inne då)...

Sen köptes det lite popcorn, godis o dricka (jag köpte INGET!) o så intog vi våra platser...

Drygt 1.5 timme satt vi där inne o barnen skötte sig exemplariskt! 

O som de skrattade! De tyckte filmen va jätte bra! :D Vi skrattade oxå, lite åt filmen men oxå åt barnen ;) Efter filmen åkte vi hem. Tänkte först äta på stan men ingen va hungrig. Dock hann vi inte mer än hem förren barnen o jag vart hungriga :P Så slängde ihop middag till dom, som de nyss ätit upp. Mannen o jag äter senare... Nu ska jag fixa barnen för o lägga sig. De är sååå trötta så de får gå o lägga sig tidigare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar