tisdag 15 september 2015

Vet knappt vad jag ska skriva längre...

Jag funderade på o ta en blogg paus. Men samtidigt är detta ett sätt för mig att skriva av mig. Funderade ist på att inleda dom inlägg som gnälls om min kropp o trötthet o skit med en varning. Så får ni som vill o orkar läsa läsa det, el helt enkelt hoppa över...
Jag behöver få skriva av mig...

Så, så ni vet: gnällinlägg!!!

Idag va jag som vanligt trött när jag "vaknad" Jag sover inte på nätterna. Patrik sa det i morse oxå. Jag fattar inte att det ska va såååå svårt. Ligger i sängen i 7 timmar. Men är upp på toa 2-3 ggr per natt. Vrider o vänder mig. Har ont så jag måste byta ställning hela tiden ju. Men då vaknar jag oxå. Djupsömn, vad är det? Inser att jag måste få hjälp med detta då jag nu börjar få yrsel anfall om dagarna o benen vill vika sig. Så jäkla obehagligt! Kroppen är så trött o slut så den bär mig inte längre. Mentalt slut är jag oxå. Känns som om sjukskrivning är nära, VILL VERKLIGEN INTE!!! Tänker åtminstone försöka härda ut tills jag får veta vad som är fel på mig!!! 
Trots att jag va sååå trött på jobbet gick det bra. Barnen är ju bara för goa!! O mina arbetskompisar oxå! 
Hämtade hem barnen, de hade varit ute mkt idag o då vädret inte va så lockande hade vi faktiskt film mys när vi kom hem :P Jag fixade middag, vi åt, sen orkade jag inte längre. Stängde in mig i sovrummet, tänkte bara pusta ut några min men tvärslocknade, i kanske 10 min... Barnen kom in o pussade på mig  o jag gick upp... De är underbara dessa gos troll alltså, vad jag älskar dom!!! <3 Patrik fick ta hand om läggningen av barnen o jag plockade ur diskmaskinen, tog mig en dusch o däckade sedan i soffan... Men har nu gjort mig en kopp te, tänt lite ljus o ska försöka pusta ut lite.. Läsa min bok...
I morse va det ju lite mörkt för att det va så mulet ute, så vi tände ljus när vi skulle äta frukost...

Mysigt!

I morrn börjar jag ju inte förren kl 10.45 (o jobbar till 17) men då barnen, båda två, har utflykt i morrn ska de va där till 9 ändå... Får se om jag åker hem o får nå vettigt gjort, tar mig en promenad el bara är...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar