lördag 5 september 2015

Baksidan...

Med dessa förbannade värktabletter, framför allt tradolan, är att man är så trött o får huvudvärk dagen efter... Nu vet jag att det mesta av min huvudvärk beror på att revbenen fixades igår o att jag fick massage även på nack musklerna. Migränen ligger vääääldigt nära....

Inge kul o vakna med huvudvärk o känna sig tröttare fast man sovit en hel natt...

Vaknade vid nio i morse. Låg o drog mig till runt tio. Sen käkade vi frukost. Vid elva ringde Ida o ville hem. Dom va på Gränby o tittade på kläder. Förstår om hon är trött om hon gått hela vägen dit. Hon hade ju faktiskt väldigt hög feber senast i förrgår... Så Patrik åkte iväg för ett tag sedan o hämtade dom... Jag har, som vanligt, tagit hand om disk o bäddat. Tog även bort nagellack på tårna o även fingrarna. Chock rosa känns för somrigt just nu... Tänkte jag skulle måla dom i möööörkt plommon/vinrött. Men nu orkar jag verkligen inte... Sitter i soffan o försöker hålla upp huvudet. Fan vad det värker. FAN vad jag är less på o ha ont!!! Brukar kunna ha bra dagar då o då när värken knappt känns. Men nu är det 1.5 vecka sedan... Skulle gärna vilja ha en sån dag nu...
Vi får se hur det blir med våra em planer. Hur Ida mår, om hon orkar... Det är inget ansträngande, tvärtom. O hon blir säkert piggare när hon får komma hem till mamma o pappa. Annars kanske vi gör det i morrn ist....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar