onsdag 16 september 2015

Jobbat järnet!!!

Phju, vilken dag! Kom till jobbet strax innan kl 11. O måste säga att det är ju bara för underbart o träffa en massa barn som blir så glada o lyckliga när man kommer! <3 Det va dax för lunch direkt när jag kom. Efter det hade jag 1.5 timme som jag kunde fixa o dona o förbereda för o ta me mig saker hem. Sen rullade em på. Åkte från jobbet lite senare, närmare halv sex, men tog hand om disk o allt efter mellis. Kom hem o barnen o mannen hade redan ätit, o va ute o lekte. Fanns ingen mat kvar till mig, men va ändå inte sugen på pannkakor. Fick så ont i magen på em idag så kände att magen ändå inte hade klarat pannkakor. Så mös me barnen innan de skulle i säng. När de hade lagt sig tog jag en dusch o åt sedan. Värmde på en matlåda me ris o tacofisk. O nu sitter jag här i soffan...

Så slut efter denna dag... Ska bli gott me en kopp te nu! 

Har en stooor Ikea kasse me saker som jag ska göra, tolv pärmar där det ska in en massa foton jag skrivit ut, collage mm. Sen har jag datorn me hem så jag kan sortera o rensa några hundra!! bilder :/ Så ja, jobb har jag i morrn ;)
Lämnar barnen nån gång mellan 8.30-9 o hämtar dom kl 14, så blir en kort dag för dom. Men måste för o hinna, åker o lämnar dom hos mamma, där de får äta mellis o sen åker jag direkt till Enköping för röntgen IGEN kl 15.30... Efter det åker jag till mamma o pappa, barnen skulle få middag där (så slipper jag tänka på, o stressa för det oxå) o ska nog försöka flörta till mig o få äta där jag me när jag kommer dit ;) Patrik ska iväg direkt efter jobbet, så han får fixa sin egen middag i morrn ;)

Ja, så ser min morgondag ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar