torsdag 3 september 2015

Min lilla tös <3

Febern ligger mellan 38.4-38.8... Hon är så tapper. Leds på o ha feber säger hon. Vill ut o leka... Gumman...

Legat här i soffan mest hela tiden...

Lämna Tim gick bra, han skulle på utflykt :) Jag har hunnit tvättat massor o byta våra sängkläder. Vi vilade hela fm fram till lunch. Sen gjorde jag ett ryck! Ida ville att vi skulle hämta hem Tim tidigt. Så strax efter halv två hämtade vi honom :) När vi väl sen va hemma åt vi mellis. Vi tog alla en varsin kvarg ;) Sen har barnen mest myst.... Jag håller nu på med middagen. Tacofisk o ris. Ska fixa mig lite oxå så sen när mannen kommer hem åker jag till Alinda. Lämnar in kläder o lite annat till klädbytardagen o sen till kvantum o handla efter... Så det blir en sen kväll för mig :/

Tacofisken är klar! Man tar valfri vit fisk (jag tycker bäst om torsk) o så blandar man grädde o tacosås o häller över, smular tacochips på o så riven ost. In i ugnen! Woala!! ;)

Nu ska det dukas o sen tjuvstartar vi middagen så jag ätit klart när Patrik kommer hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar