fredag 11 september 2015

Freeeedag!!!!

Jahopp, somnade runt halv elva igår, o vaknade kanske 4 ggr i natt. Om jag va trött i morse?? Jaaaaa :O Men har pratat me läkare o när jag sover sover jag inte, låter konstigt men jag vaknar av miiiinsta lilla ljud. Det är helt sjukt!!! Så nån djup sömn har jag typ inte. Så idag, sista arbetsdagen så va det bra tufft! Lämningen av barnen gick bra. Jobbet gick bra. O det gick bra hos sjukgymn. Det gick även bra att hämta barnen ;) Jag har mått lite illa (naproxenens fel) el rättare sagt vääääldigt illa :( Så när vi kom hem åt barnen mellis, sen fixade jag o donade lite här hemma, som vanligt, barnen lekte på så himla bra o hade så roligt. De byggde koja o donade i vardagsrummet. Det såg ut som om en tornado dragit fram, men jag lät det va, de hade ju kul, det är det viktigaste! O de städade undan allt efter så ;)
Jag mådde allt sämre så la mig på soffan o halv slumrade....

Mediciner som tar bort smärtan me. Gör mig illamående... Hmm...

Insåg att jag inte skulle palla o fixa middagen, så mannen va snäll o fixade middag till barnen. O tog hand om kvällsbestyren o nattningen av dom. Vilket ju är hur enkelt som helst nu för tiden ändå så...
Nu har han åkt iväg för o handla nåt o äta. Jag har beställt yoghurt o kanelknäcke :P Det är liksom det enda jag känner att jag kan äta. Då har jag ändå inte ätit sen 11.15 :/

Det positiva idag är att värken är lite bättre även idag. Nu är inte röntgen långt bort....

O om några timmar kommer Camilla o Richard hit!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar