torsdag 17 september 2015

Äntligen helg!

Denna dag tog på krafterna. Gick jätte bra o hämta barnen. Men så trötta de såg ut... Lämnade dom hos mamma men de ville såklart va me mig.. Ida hade varit lite ledsen o velat till mig men mamma hade sett en trollslända på deras altan o då gick det över, men hon sa så några gånger sen att hon ville till mig <3 
Jag fick på mig den där jätte snygga *not* sjukhusrocken (20 min sena va dom) o gigantiska....

Syns ju inte här men den går ända ner till golvet :P

Hon som va där va väldigt snäll, samma som i sön, berättade hur jag hade mått efter förra gången så hon visade mig hur jag kunde slappna av o berättade att det skulle ta bara runt 10 min denna gång. Lite skillnad! Hon pratade även me mig då o då, när jag kunde få röra mig lite. Hade även musik i hörlurarna. Men nu såg jag hur trångt det verkligen är. HEMSKT!! Va på väg o få panik direkt när jag åkte in, men försökte andas o samla mig. Tänkte att jag inte ville behöva göra om det, få det överstökat!
Kom hem till mamma o pappa vid fem, de hade precis ätit. Barnen va sååå övertrötta, spec Tim, han hade varit på väg o somnat i soffan... Så ist för o äta där fick jag me en matlåda hem (tack snälla mamma o pappa <3 ) O så åkte vi hem ganska snart. Borstade barnens tänder o bytte om till pyjamas på dom, o så fick de mysa sista stunden i soffan. Jag tog mig en dusch o åt sedan min middag....

Ser myyyycket ut, men det är en assiett ;)

Sen mös jag me barnen en stund innan det va dax o läsa o sova. Tim somnade jätte snabbt! Ida en liten stund senare. Jag har suttit i soffan en stund, tänt ljus, dricker lite vatten men nu ska jag läsa. Har typ två sidor kvar i boken! Haha! Tim vaknade sent igår när jag låg o läste, när jag gick in till honom fick jag förstås inte gå därifrån, så slumrade till bredvid honom o så vart det inge mer läsa för mig ;) Men nu så, nu ska jag stänga av tvn o läsa, börja me tredje boken! :)

I morrn är vi ju lediga, så skönt! Jag ska till sjukgymn kl 10.15, mamma kommer hit en sväng då. Sen vet jag inte vad vi ska göra, inga större planer... Skulle behöva handla, men får se om vi orkar o har lust ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar