måndag 7 september 2015

Söndags em

Vi åkte ju iväg till en lekpark där barnen busade på o lekte för fullt...



Den här klätterställningen va för stooora barn, såklart skulle barnen klättra där me...





Innan vi åkte hem gick vi in på Ica vid heidenstamstorg o handlade till middagen. Vi bestämde oss för o göra hemmagjord pizza. Så när vi kom hem bakade barnen med play doh degen medan jag fixade pizzan...

Här hade Ida redan bakat klart ;)


Lite olika på pizzan :)

Sen bestämde vi oss för o äta framför tvn ;) Gör ju oftast det (ibland iaf) på lördagar, men i lör va vi ju på bio. Så vi skar upp pizzan i lagoma mums bitar o dukade fram på vardagsrumsbordet...

De åt mer pizza än de brukar, så det vart definitivt tummen upp på hemmagjord pizza! :)

Sen röjde jag upp en del, de bytte om till pyjamas o jag borstade deras tänder, sen mös vi en stund framför tvn innan jag läste en saga. Då kom oxå mannen hem. När barnen hade somnat så slog vi på en film. Men som vanligt (nu för tiden) somnade jag i soffan... Så vi stängde av o spar den till en annan dag...

En intensiv men alldeles underbar söndags em o kväll me mina fina hjärtan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar