måndag 21 september 2015

En bättre dag

Jag har som sagt inte sovit NÅT i natt... Har även GRYMT ont i kroppen :(( Jag va sjukt trött i morse, sen va det lite bättre när jag jobbade järnet o sen efter lunch vart jag sjuuuukt trött. När jag hämtade barnen kl 13 va det ju sååå lockande o åka hem o lägga sig på soffan ;) Men fint väder o då vill man, el känner att man borde, va ute. Frågade barnen när jag hämtade dom om de skulle leka ute en stund när vi kom hem o sen gå in o äta mellis. Nej, de ville leka inne när vi kom hem. Men väl hemma va en förskole kompis till Ida, hennes mamma o lillasyster här utanför o lekte. En tjej som precis börjat på Idas avdelning, o i hennes grupp! :) Ida o hon leker så himla bra tillsammans! Såklart ville de ju va ute o leka ;) När det närmade sig mellis så ville varken jag el dom gå in (mamman är så himla trevlig o lättsam o prata me!) Så jag hämtade ut lite mackor o frukt så åt de alla mellis ute. Sen lekte de på för fullt. När kl närmande sig halv fem, då hade vi varit ute i tre timmar, va vi alla tyvärr tvungna o gå hem för o laga middag. Men tjejerna skulle leka i morrn på förskolan :) Så himla kul o att det finns en tjej som är på samma plan som Ida, dom leker på samma sätt! Ida va så glad o lycklig när vi gick in <3 Medan jag fixade middag tittade de en liten stund på tv. My little ponny kan tydligen va riktigt roligt, som de skrattade! Jag stod i köket o log o skrattade lite för mig sj :P Man blir ju så glad av glada barn! Sen kom Ida ut i köket o hjälpte mig me salladen. Skar upp gurkan! Tim kom även han o skar upp lite :) Sen dukade Ida. Vi åt. Sen duschade jag o Patrik me varsitt barn. För sent för dom o bada så det fick bli en dusch idag :) Sen va det sovdax, de somnade båda snabbt o ovaggat i kväll ;) De har ju varit ute praktiskt taget heeeela dagen!!! Trots att jag är så totalt jävla slut mentalt o fysiskt så är jag så glad o lycklig. Haft en underbar dag me mina älsklingar <3 Jag glömde dock o fots helt! :O Nu får hålla er tillgodo me denna..


To day it was...

Nu tänker jag faktiskt lägga mig o läsa, men lär somna tidigt i kväll ;) I morrn är det jobb vanlig tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar