tisdag 22 september 2015

Upp och ner dag

Phju. Vaknade me sprängande huvudvärk. Hann ju aldrig läsa igår utan slocknade runt halv nio. Tog mig till jobbet (efter att ha lämnat barnen såklart) o tänkte att det är ju"bara" till o bita ihop. Men vart efter släppte huvudvärken! När jag hämtade barnen var den borta. När vi kom hem här ville Tim va ute o leka. Så det fick han. I drygt en halvtimme lekte han sj ute. Bara för några veckor sen kunde han inte alls leka sj! Jag hade såklart altandörren öppen o såg han heeela tiden. Men det gick så bra sååå!! :) Då jag hade planerat den enklaste middagen ever (makaroner o fiskpinnar) så behövde ja ju inte börja me middagen förren strax innan kl fem. Så vi satte oss o spelade spel, så mysigt <3 Sen åt vi, mannen kom hem o jag drog på första föräldramötet av två ;) Idag va det på Tims avdelning. Det gick bra. Men som man brukar säga, de föräldrar som verkligen skulle behöva va där va ju såklart inte det...  Kom hem redan strax efter kl sju. Sen har kvällen rullat på!
Apropå fiskpinnar. Vi äter ju det vääääldigt sällan. Typ ett par gånger om året (föredrar o laga nåt me ren fisk, om ni förstår vad jag menar) o det märktes när jag frågade barnen hur många fiskpinnar de ville ha, fick till svar: "Vad är det?" Hahaha! Fick försklara o visa, då förstod dom ;) Men de gillade det!

Hade ju tänkt läsa i kväll. Men icke. Nu är det för mkt i huvudet igen o då går det inte o fokusera. Jag är för disträ, inte bra när jag känner så här, att jag inte kommer till ro...

Somnar o sover en/ett par timmar o sen vaknar jag. O då är det kört. Sen är jag vaken mesta delen av natten. Dels pga värken men mkt som snurrar i huvudet oxå...

Ska spela lite patients nu o somna, sova ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar