fredag 18 september 2015

HEMSK natt o tidig morgon...

Jag tvärslocknade i soffan kl nio igår. O SOV verkligen. Två timmar senare kämpade Patrik me o väcka mig. Drömde en sån fruktansvärt hemsk mardröm!!!! För o göra den lite kortare så fick vi en bebis, som några vägrade låta oss hålla o sedan bestämde dom vad hon skulle heta. Det gick upp för mig att dom inte tänkte låta mig behålla henne o jag fick PANIK! Sprang till bilen för o köra därifrån. Folk (mamma o Patrik) försökte stoppa mig o sa att jag inte va i skick o köra. När jag står o ska låsa upp bilen får jag världens panik ångest attack. Heeela jag börjar skaka o hyperventilera, ramlar ner på marken där jag tillslut andas lugnare o lugnare, känner hur mitt hjärta slår låååångsammare o låååångsammare, jag stirrar framför mig o känner att jag kommer att dö... Kan inte leva utan mitt barn, kroppen håller på o lägga av... Då lyckades Patrik väcka mig. Jag är halv vaken när jag vaknar o bara gråter o gråter. Patrik fick trösta mig... Satt lutad mot honom ett tag innan jag fattade mod till mig o gå o lägga mig i sängen. Va så rädd o drömma igen... Sen sov jag ju som en kratta heeela natten. Idag orkar jag knappt hålla upp ögonen, har hjärtklappning o är så jävla slut!!! Skulle behöva ligga o vila o sova hela dagen känns det som... Huvudet värker, kroppen värker... Det regnar o är mörkt ute... Men faktiskt, idag tänker jag inte bry mig! Ska bara va o mysa me mina hjärtan <3 Kl 10 ska jag till sjukgymn. O sen hade jag planer på att vi skulle åka o storhandla. Men vet ej om kroppen klarar av det... Får se senare...
Idag åt vi frukost redan strax innan kl åtta. För tidigt för min del :P Gjorde iaf stekpannebröd....

Gott!

Tände ljus....

Det är ju bara för mysigt o tända ljus när det är mörkt ute o man hör regnet smattra mot fönstret, o man vet att man inte MÅSTE ut ;)

O så det viktigaste på hela morgonen.....

Morgon kaffet!!!!!

Har fixat lite här hemma, bäddat, dragit upp persienner i hopp om lite ljus iaf. Lönlöst just nu.... Barnen ska strax få duscha o bada. Innan jag ska iväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar