måndag 14 september 2015

O så va ännu en måndag slut

Veckorna går fort, tråkigt nog går helgerna ännu fortare...
Dagen på jobbet gick bra! Hann inte va så jätte mkt me barnen. Plockade o donade, o fixade me datorn o förberedde lite tills på Tors. Ist för o sitta o åka 3.5 mil (enkel resa) då så ska jag packa me mig en MASSA saker hem o jobba hemifrån. En dator, massa bilder o pyssel grejor o 11!! st pärmar ;) Så har donat lite med det. När jag slutade kl 17 åkte jag förbi min bror o lastade in två av mina vinterdäck i bilen. Patrik har köpt två nya då det va två som va så slitna. Kom hem, käkade liiiite middag o mös sedan me mina hjärtan <3 Tim stackarn hade krockat me en av sina bästisar o ramlat me näsan i backen o blött MASSOR av näsblod :( Gubben min <3 Det hade ändå gått bra, o han har ju lätt för o blöda näsblod så. 
Nu har jag förberett för morgon dagen, lämning kl 8.30 av barnen, tidigt för oss :P haha! Sitter nu här i soffan....

Fortfarande sjukt ont, men jag känner mig ändå vid rätt gott mod just nu...

Ska borsta tänderna o sen lägga mig o läsa min bok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar