måndag 28 september 2015

En lååååång vecka

Måndagen är över. Lämnade Tim o hans bilbarnstol till mamma o pappa o sen åkte jag o Ida till mitt jobb. Det gick jätte bra o ha me henne :) Hon åkte sedan me Cassi o Isolde hem strax innan kl tre. Jag fick en del gjort på jobbet innan jag åkte o hämtade Ida vid kvart över fem. Lämnade ett par av mina vinterdäck o sen åkte vi hem. Patrik hade hämtat Tim hos mamma o pappa, vi kom hem nästan samtidigt. Tim hade fått middag hos mamma o pappa så jag slängde ihop middag åt Ida. O sen rullade kvälls rutinerna på. Patrik va till Willys o köpte lite tortellini till middag åt oss :)

En bild på Ida från mitt jobb :)

Nu ska jag snart lägga mig. I morrn är det jobb 9-20.30... Har ett litet brejk mellan kl 15-16. Som tur va ;) Har nämligen P-möte i morrn... Pappa är snäll o hämtar barnen kl 15, så de inte får så lång dag plus att jag inte behöver åka fram o tillbaka, o Patrik kan jobba hela dagen ut... Hela denna vecka är det nåt VARJE dag... Längtar till näst NÄSTA helg... Jobbar ju på lör så blir en låååång vecka...
Förbereda för morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar