torsdag 10 september 2015

En liiite bättre dag

Äntligen. Efter två veckor av smärta (på en skala från 1-10 så har smärtan legat på 8-10 i två veckor. Men idag va den nog runt 5-6, vilket är betydligt bättre. Kan nog inte bli mkt bättre. Dagen gick bra. Va ute från ca 10-14.45. Grillade korv till lunch = ingen mat för mig, bara två knäckemackor. Va inte så trött när jag hämtad barnen. När vi kom hem gungade de lite....






Sen gick vi in. Jag hängde tvätt, slängde in en ny i maskinen, o vek tvätt. Sen rullade em o kvällen på...
Barnen va trötta i kväll. Tim va vaken mesta delen av tiden mellan kl 3.30-7 i natt/morse... Så förstår att han va trött, ja jag me. För strax innan middagen slog tröttheten till... Mannen åkte o handlade efter middagen (tack o lov för det, hade aldrig orkat) jag tog hand om kvällsbestyren o löggningen av barnen (villet jag myyyyycket hellre gör) Hann kom hem precis när jag skulle läsa för dom. Nu sover de sedan 20 min tillbaka typ. Jag har tagit mig en kopp te o satt mig i soffan. Har det lite tufft me min vikt just nu... Av nån anledning går jag bara upp, upp o upp... Ändå har jag nu varit utan gotti HELT i två veckor, druckit liiite Cola zero på helgen (fre o lör) minskat portionerna myyyycket, slopat mjukt bröd nästan helt (äter knäcke macka till frukost) Så det är jävligt frustrerande. Visst, träningen o motion är nästan noll, av förståliga skäl, men ändå. Borde isf stå still, inte gå upp :(( Får bli ännu hårdare tag... Att höra från varenda jäkla läkare jag träffar att jag är överviktig, lider av fetma, gör det hela inte lättare precis... Som om jag inte försöker liksom... Det är det som är det jävligaste, jag försöker iaf!!! Aja, orkar inte me allt. Får köra på Nutrilett snart :/ Blir ju lite desperat om det ska fortsätta så här...

I morrn är det iaf fredag, yey!!!! :D
Jobb som vanligt 9-13.15, el ja kommer åka 13 för o hinna till sjukgymn till 13.30, sen hämta barnen kl 14, äta mellis hemma me dom, så mysigt! :) Sen ska det städas lite, iaf dammsugas. Sent i morrn kväll när barnen sover kommer Camilla o Richard o ska va här tills på sön! Har lite skojs inplanerat. Kommer bli så kul o barnen ser så fram emot det! :)

Hade tänkt haft lite film mys me mannen i kväll, men är nog för trött... Trots att kl bara är snart åtta känns det som om den skulle va elva, SÅ trött är jag...

Vi hörs! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar