fredag 25 september 2015

Feel good movie!

Hm, verkar som om min plan går i stöpet... Mannen är iväg o mixtrar me bilen. Jag tänkte mysa i soffan me tända ljus, en film o gotti. Men jag ångrade mig. Hoppar gotti. Nu har det gått drygt fyra veckor, detta är femte helgen som kommer nu, utan gotti. Inget ALLS på så länge. O det är länge för nån som praktiskt taget åt VARJE dag... Jag vill inte sabba det nu me o äta. Sockersuget är nästintill helt borta. Känner mig mkt piggare o gladare utan. Kruxet är ju o kunna äta nån gång ibland. Som typ på kalas el nåt. I morrn ska vi fira min mormor som fyller 80 år, o OM det är nåt gott där o OM jag vill ha, tänker jag äta liiiite. Jag o mannen ska ha myskväll i morrn o då tänkte jag äta nåt litet gott. OM jag vill... Jag får helt enkelt se. Men blir alltså inget i kväll! Nu tillbaka till min rubrik. Tänkte ju då slå på en feel good film som jag ÄLSKAR....

O till den, en knäckemacka ;)

Till problemet nu då, våran blue ray verkar ha gett upp. Vanliga dvd verkar funka. Men inte blue ray. Inte vissa iaf :/ Vi köpte ju den här för måååånga år sedan, o den har spelat måååånga filmer så egentligen är det inte så konstigt. Men irriterande när jag väl ska kolla ju!! O inte nog med det, hittade filmen på datorn, men då strular internet! Gah!!! Men hallå, nu fick jag igång filmen på blue rayn :D Har bara skickat in o ut den en sisådär 50 gånger :P Hahaha! Nu är det bara o hoppas på att den håller hela filmen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar