onsdag 16 september 2015

Onsdag...

Jahapl, det kommer liiiite klagande i detta inlägg. Sovit nästan ingenting i natt o jag har sjuuuukt ont :((( Så, det va det de!

Hade en lugn start på denna morgon. Lämnade barnen kl 9. Åkte till Willys o köpte några saker. O hämtade ut ett recept. Kom hem o va snäll o gjorde pannkakssmet o vispade grädde....

Patrik hämtar ju barnen kl 16.30 idag (lång dag för dom :( Men blir en desto kortare dag i morrn, o en ledig fredag ist) O han tänkte göra pannkakor. Så nu slipper han fixa smet o grädde utan kan bara sätta igång o grädda. Snäll fru han har va ;)

Jag ska strax åka upp till Gränby. Ska handla småbilar till jobbet. Börjar ju 10.45 men fick sms om att jag kunde komma när jag ville, de va en extra ändå idag så det känns skönt. Jag behöver inte stressa iaf... Men tänker försöka se till o va där till senast 11.15 så jag får äta lunch ;) Sen ska en massa saker förberedas o tas hem till i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar