fredag 25 september 2015

Ääääntligen fredag!!!

Så sjöng vi här hemma i morse. Haha! Sen gick inte lämningen så bra :( 
Men sen hade det gått fin fint ;) Kortis dag på jobbet. Som vanligt en intensiv dag, men som sagt, det gick bra. Hämtade barnen strax innan kl två, åkte hem o åt mellis....

Ibland får man lyxa till det på fredagar ;) Risifrutti o en liten chokladbit till barnen. O en naturell yoghurt me frön till mig :)

Efter det satte jag igång o dammsög. O vi gjorde det så fint här hemma, skönt inför helgen :) Sen fixade jag middag o medan den puttrade på spisen o fisken i ugnen mös jag o barnen till Frost. De va ännu tröttare idag. Tim vaknar väldigt tidigt på mornarna (runt 6.20-6.30) så han blir allt tröttare ju längre veckan går. Mannen kom hem o åt, vi pratade lite o sen åkte han för o fixa me däcken till bilen. Här rullade kvällen på... O resten vet ni ;) Filmen hakade upp sig några gånger men lyckades se klart hela. Den är ju såååå bra!! Tim vaknade o va ledsen för en stund sedan, jag la mig bredvid honom så han somnade om. Men det tog lite tid o jag hann bli rätt trött :P Men så nyss hörde jag han ligga o skratta där inne! Haha! Man undrar ju vad han drömmer egentligen ;)

Ne, borsta tänderna o sen blir det nog sängen... Kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar