lördag 19 september 2015

Fullt ös!

Jag tog mig sovmorgon till kl 10. Men alltså, jag kan INTE sova!!! Vrider o vänder mig. Det värker här o där. Gah!!!! Blir toooookig!!!! Vill sova!! Vill känna mig utvilad nån dag!! Men iaf....
Jag käkade frukost, vi fixade o donade, frågade barnen vad de ville göra idag. Idas förslag va antingen Leos el Fyrishov. Tims va Leos el gå ut o leka. De vart ju såklart Leos dårå ;) Efter lunch åkte vi dit...







Vi tog endast en paus på typ 10 min så barnen fick äta lite glass ;)


Gott!! ;)

Efter nästan fyra timmar där va det dax o käka middag. Vi drog till Ikea, gott o billigt  ;) Det märktes att barnen hade röjt på för de va trötta o hungriga!

Andra glassen för dagen ;) Ikea bjuder ju barnen på glass när dom ätit, så det kan man ju inte säga ifrån till ;)




Min älskade man <3

Kom hem för en liten stund sedan. Nu är det film mys i soffan me liiiite lördagsgodis för barnen. Jag ska ta mig en dusch o sen lägga mig i soffan jag me! Har haft sån huvudvärk sen jag vaknade, o ljudnivån på Leos gör det ju inte bättre... Fick även värsta magkrampen på Ikea :/
Det är så kul me Leos nu för tiden. Finns ju inte en chans för en annan o hänga me barnen som är ÖVERALLT! Finns inget där dom inte gör. Så denna gång bestämde vi ett ställe där vi satt så sprang dom runt o lekte o kom o hejade då o då. Funkade kanon! Några åk i rutschkanan me dom vart det ju. Nackdelen är väl att det kan bli lite långtråkigt :P Men som tur va va vi ju två vuxna som kunde prata me varandra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar