måndag 7 september 2015

Inte mkt till inlägg...

När det är sånna här SKIT dagar funderar jag på o strunta i o blogga.. Blir för många sådanna inlägg känns det som... Skit natt, följt av en en skit morgon, följt av tårar ända från barnens förskola till jobbet, o lite till... Som tur va kunde jag hålla de tillbaka sen...
Först bröt Tim ihop för det mesta i morse. Sen va han sååå ledsen när jag lämnade, tur jag hade solglasögonen på för tårarna började rinna direkt (de va nära ändå) o det va inte kul!! Länge sedan han va så. Men han är inne i en väldigt gosig mammig period... När jag kom hem hade jag en halvtimme kvar tills jag skulle åka till jobbet (lämnade barnen vid kvart i tio o morse) Ringde o pratade me Patrik men tårarna bara forsade, ringde förskolan för o kolla hur de gick (me tårar rinnande) som tur va gick det bra... Ringde röntgen i Enköping för o sätta upp mig på en "ringa vid avbokningar" lista (blir nog svårt att få komma tidigare då jag tydligen har en lång tid..) även det samtalet med tårarna rinnande. Jag biter ihop, ett tag, sen kommer en dipp när jag bitit ihop för länge. Då kan man knappt säga hej till mig utan att tårarna sprutar. Att ha konstant värk tar så jävla mkt på en. Jag hatar o bryta ihop så här. VILL INTE. Men ibland rinner det över. Så typiskt att det skulle komma på morgonen. Men tur att jag började sent. Jag tänkte ringa till jobbet o säga att jag blir hemma. Men vet att det oftast blir bättre när man kommer dit. Inte värken, men det mentala. Jag trivs på mitt jobb. Tog mig iväg. När jag kom dit kom Sara o frågade hur det va. FAN!! Det brast igen... Samlade mig, Maria kom o hörde hur det va, jo, det brast IGEN!!! Men sen samlade jag mig o resten av dagen gick bra. Har fina jobbisar som ställer upp o stöttar. Sa till chefen att jag får hoppa föräldramötet i morrn, att det blir för mkt... De förstår. Jag som tycker det är jobbigt... 
När jag åkte från jobbet svängde jag förbi Gränby o lämnade tillbaka jeansen jag köpte förut. O så köpte jag fodrade galonisar till Ida på Stadium, Frost strumpor o trosor till Ida. Fingervantar till dom båda o en Bilar mössa till Tim :)
Kompletterings handlade ett par saker på kvantum o åkte sedan hem. Kom hem precis när barnen lagt sig. De va så gosiga o Tim ville mysa. Så typiskt att jag skulle komma hem så sent idag då... Men sa att när jag hämtat dom i morrn strax efter mellis så ska vi mysa MASSOR!!!! <3

Tog sedan tag i o märka upp barnens nya kläder (det jag köpte idag o från bytardagen) rensade oxå bland strumpor, trosor o kalsonger. Det tog sin lilla tid men nu är det klart! Åt även en sen middag... Vet inte om det beror på medicinerna el vad det är, men har så svårt o äta... Äter lite men mår sen illa.. Äter lite o sällan... Inte bra...

Nej, blir nog kanske en tidig kväll...
Ska knåpa ihop ett inlägg om resten av gårdagen oxå...

Tänk om detta kunde gälla revbenen oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar