söndag 20 september 2015

Utslagen i soffan...

Det är vad jag är just nu. Denna dag swishade förbi! Jag va till kvantum o handlade lite, komplettering för veckan. Plus dagens middag. När jag kom hem ville barnen ut igen, de hade lekt på våran uteplats sen jag åkte. Nu ville de ut i stora lekplatsen utanför oss, så de fick gå ut där medan jag fixade me middagen. Sen käkade vi o sen har kvällen rullat på. Har förberett allt för i morrn. Packat barnens väskor, lagt fram deras kläder. O så mina kläder ;) Kl 5.45 ska jag åka hemifrån... Snaaaark!!! Hahaha! Patrik lämnar barnen till 7.15, frukost på fsk för deras del. De äter ju aldrig det annars där eftersom jag börjar så sent. O mån brukar vi ju ha en låååång sovmorgon. Men eftersom resten av mitt jobb är på personal resa o kommer hem kl 12 i morrn så får jag öppna, vi öppnar ju kl 6.30... O andra sidan får jag sluta kl 12.30 o hämta barnen redan kl 13, lövly!!! :D Det är fördelen ;) Men jag hatar ju o gå upp tidigt på morgonen. Så det känns så inte så lockande :/ 
sen har jag fruktansvärd huvudvärk just nu... Ont i kroppen efter träningen... Bläää!!
Men nu ska jag o mannen ha lite film mys :)

Vårat gotti denna helg: Lomo, prosciutto o brie ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar