söndag 27 september 2015

Den bästa dagen!

Me mitt älskade hjärta!!!! <3 Som vi handlat!! :S Hahaha! Till Ida: vinterkängor, fodrade gummistövlar, täckbyxor + jacka (McKinley, rosa o lila. Såååå fina!!!) vintervantar, nå hårspännen me flätor (Elsa o Anna) bara för att! ;) o fodrade galonbyxor. Sen hade de 20% på alla böcker på Akademibokhandeln o då barnen älskar o höra böcker o jag älskar o läsa så fick det bli två böcker. Frost till Ida o en Nicke Nyfiken bok till Tim. Nu har de ju böckerna tillsammans. Men sen, när de väl ska delas upp så är det enklast så här! Båda böckerna va jätte fina me bilder, o myyyycket text! Men det är inga problem. De kan lyssna typ hur länge som helst ändå så ;) Jag köpte mig hårfärg o en väska....

Ska försöka ge närmare o bättre bilder på allt vi handlade ;)

Det vart så mkt så vi orkade inte bära utan fick ta en vagn. Phju! Fyllde halva vagnen! Hahaha! När vi va klara gick vi in på kvantum o började handla. Där mötte Tim o mannen upp oss. De hade varit på en egen liten shopping tur till bla XXL o Biltema ;) Nu har vi köpt bindningar till våra skidor :D (mer om den historien i ett annat inlägg) o en ny Blue Ray ;) Oj vad vi handlat :/ Nu blir det shopping stopp ett tag ;) När vi kom hem plockade jag in kartongen me höst o vinter kläder o skor. Gick igenom den. Insåg att det fina setet me täckbyxor o jacka jag köpte till Tim i våras fortfarande va för stort för honom. Men passade Ida perfa! :D Så nu lämnar jag bog tillbaka det jag köpte till henne idag. Det va ju så himla fint!!! Men hon behöver inte TRE uppsättningar. Räcker me två. Så nu är det Tim som "bara" har en overall... Dock en sprillans ny så ;) Han kunde även ha Idas fodrade gummistövlar o vinterkängor sen förra året :) Kanske liiiite stort, men det får gå! Ida drar redan strl 29!! i vinterkängor :O Kommer snart i kapp morsan ;) Barnen gick sen ut o mannen lagade middag. Tacos! Såååå skönt o slippa laga middag. O barnen vart super glada! :) En toppen dag har vi haft!!!

Höst o vinter kläder o skor redo!

Just i detta nu sitter jag med färg i håret :/ Ska skölja ur det nu....

Spännande :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar