söndag 20 september 2015

Söndag

Åh, trist att det redan är söndag :( Våran 3 dagars helg är redan slut... Fort går det! Vi åt inte frukost förren kl 10. Sen gick barnen ut o lekte i drygt två timmar. Jag slängde in en maskin me tvätt o gick sedan o tränade! Yepp, ni hörde rätt! ;) Jag har gått ner flera cm runt magen sen jag slutade me gotti. O då har jag inte rört mig nåt! Det peppade mig till o försöka komma igång o träna igen....

Jag måste fortfarande lyssna på kroppen, men promenader kan jag iaf ta. Nu körde jag även en del styrka oxå...

Less på att kroppen ska förstöra så jag ej kan gå ner i vikt. Jag har ont nu, o värre kommer det va i morrn. Men så är det. Ska kämpa o se vad det bär hän...
Efter träningen vek jag tvätt, hängde tvätt o slängde in en ny i maskinen (som jag förresten ska gå o hänga nu) Mannen har klippt gräsmattan, tagit hand om alla blommor o sett till att barnen fått lunch, o tagit hand om all disk ;) Team work idag! Nu håller jag på o knåpa ihop en matlista för veckan....

Får se om en kopp kaffe kan hjälpa mig, för just nu står det helt stilla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar