torsdag 3 september 2015

Två dagar hemma...

I natt va jag in till Ida o hon kändes super varm! Hon hade 38.6! Inge dåligt i övrigt förutom febern. Vart lite orolig att det är såret som blivit infekterat :/ De tvättade det ju igår o satte på tejp, men ändå... I morse va hon lika varm o lika hög feber. Små snorig men inget mer. Tim är pigg, frisk o allert! Han vill till fsk! Får se, vet hur det blir där när jag väl ska lämna o framför allt om Ida åker me mig :/ Skulle vilja slippa ut me henne samtidigt behöver hon lite lugn... Han får gå en kortare dag helt enkelt! O i morrn me, el va hemma. Beror lite pö hur Ida mår... Vi avvaktar ett tag o ser hur hon blir o verkar under dagen. I annat fall får vi ringa vårdcentralen o fråga. Är det såret vill man ju att det kollas upp! 

Sitter me mitt morgonkaffe, strax dax o göra oss klara. Är ju liksom ingen brådska...

Min värk tar på mig, på alla sätt, det syns så tydligt på kortet... Bläääää!!!

Hoppas du får en bättre avslutning på denna vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar