måndag 28 september 2015

Måndag morgon..

Kl 3 i natt vaknade jag av en smäll! Tim stackarn ramlade ner från sin säng :( Tur faller inte är så långt. Första gången han ramlar ur den! Så tröstade honom o la han mellan oss. Jag tänkte inte ens då på o titta ut på månen. Surt när man ändå va vaken :/ Men men... Barnen sov till runt sju tiden i morse. Jag drog mig till halv nio... Jag har haft rätt bra dagar men idag känner jag mig lite nere, vet ej varför. Men så är det ju ibland... Om 20 min ska jag o Ida åka o lämna Tim hos mamma. De ska åka till biblioteket idag, blir nog skoj! :) Sen åker jag o Ida ut till mitt jobb. Hoppas det ska gå bra o ha henne där... 

Färgade ju håret igår. Den gör sig ju inte riktigt rättvist när håret är uppsatt o jag är inne....

Men vart ändå nöjd! Slingorna lyser igenom lite oxå....

Får se om jag kommer ihåg o ta en bättre bild sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar