fredag 21 mars 2014

Tummen upp!

Allt gick bra hos tandläkaren. Ida fick tummen upp!! ;)
Köpte me oss ett skumliknande grejs från Apoteket att smörja in Tims prickar me. O när vi kom hem vart det lunch dax o sen skulle Tim sova. Mamma va snäll o stanna så ja kunde ligga bredvid honom o vila lite ja me. O finnas där för honom när han titt som tätt vakna o klia sig o va ledsen :( 

Är ganska mkt på ryggen...


O på magen....


Värst i ansikte o huvudet. Är myyycket mer än va det ser ut!! Min stackars lilla prickekorv <3

När ja gick upp gick mamma hem. Jag fixade lunch, idag åt jag ist tog modifast. Så som ja mår, me huvudet, va det ett måste för o orka kvällen.... Huvudet gör så ont så jag mår illa!!!!

Ida o ja tog det lugnt i soffan en stund tills Tim vakna....

Sen har det varit fullt ös!!! Tim är inte dålig på något sätt. Förutom att han stör sig på prickarna, vilket jag förstår om de kliar såååå!!! Han går för det mesta nakenfis el me boxerkalsonger ;) Lufta ordentlig o slippa massa saker som ligger emot prickarna.....

Jag har märkt klart det sista till morgondagen, o även packat ut det mesta i bilen. Om en stund åker ja o kommer hem i morrn em.... Känns inge bra o lämna en sjuk liten pojke :( Men han får ju vara me sin pappa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar