torsdag 13 mars 2014

Ni får nöja er me en kass bild :P

Håret är flätat till kvällen (gjordes redan igår efter duschen) så att det ska bli lite lockigt när jag sedan släpper ut det :) 

Ap dålig bild. Men nu är minnet fullt på kamera mobilen. Så det blir till o radera MASSOR NU!!!

Jag känner mig hyfsat bra. Snuvig o hostig (hostan har satt sig djupare, men nu retar den inte riktigt lika mkt i halsen hela tiden) huvudvärken har inte kommit ÄN. Men ska ju jobba oxå. Visserligen "bara" fem timmar. O utav dom är 1.5 timme planering. Men funderar hur ja ska göra me mat idag. Vill inte må skit pga jag äter dåligt. Men blir nog ändå en modifast till frukost, mat till lunch, nutrilett till mellis o sen middag. Tror ja kör så. Får se ;)
Anledningen att jag hinner kika in här nu på morgonen är att barnen vaknade strax innan kl HALV SEX!!! *snark* O Ida ska inte va på fsk förren om nästan 1.5 timme... Det blir en kortis dag där idag. Några timmar bara. Men då hinner Tim få ta det lite lugnt oxå :)

Jag har ju då jobb mellan 8.45-14 idag då!

Åh, va det pirrar i min mage just nu!!!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar