söndag 2 mars 2014

Liiite inköp ;)

Efter 3.5 timme på Gränby va man rätt slut! Haha! Kom inte hem med såååå mkt. Men lite som jag är VÄLDIGT nöjd me!! :))
Bla dessa....

Twilight sagan!!! Älskar böckerna då de år sååå mkt mer detaljerade!!

Har ju läst alla. I pocket. Men den sista köpte jag inbunden. Har sedan dess velat ha alla inbundna. Roligast o snyggast så i bokhyllan ;) Men på alla bokaffärer är de slut o ska inte komma in igen. På cdon o adlibris kostar de 149-179kr. MEN vilken lycka när jag hittade dom på kvantums bokrea!!! Det va den sista boken kvar av den första. Jag hade tur!! Endast 79kr/st! Men sen sörru, när ja skulle betala, gick de in för 34.90kr/st!! :O Då har man TUR!!! Haha!!
Så nu vet ja va ja ska göra i kväll ;)

Köpte även detta....

Detta är i mitt hår just nu. Men det ser SVART ut!!! :/ Hoppas det inte är det... Vill ha riktigt mörkt. Men ej svart...


O så denna döskalle sjal. Hur cool som helst!!! Jag är ju en sucker för dödkallar :P Men så gillar ja ju hårdrock oxå ;)

När jag kom hem så lekte o mös jag me barnen en timme innan det va middags dax. Efter middagen badade dom o jag plockade o städade undan alla deras leksaker o packade "dagis" väskorna för kommande vecka! 
Sen läste jag saga för dom o när de hade lagt sig tog det inte lång stund innan de somnade :)

Denna vecka blir en kort vecka. Jobb till 13.15 i morrn. Sen vab hela dagen på tis. Tim ska till barnspec o då tiden va så tokig så hann ja inte till jobbet varken innan el efter. Berättar mer om läkar besöket senare! Ida får oxå va hemma o va hos mormor då :)
Sen är det ju bara ons o tors kvar ;)

Nej, nu ska färgen sköljas ur... Håll tummarna!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar