tisdag 25 mars 2014

Så här får jag inte må!!!

Halsen värker, känns som om jag sväljer en klump när jag sväljer :( Astman kom med den, som vanlig. Känner även av allergin (damm o hundhår) Behöver städa!!! Kommer nog inte kunna vänta tills på fre :/

Sitter i soffan men har ingen ro i kroppen... Trött o huvudvärken är kvar...

Kan inte titta på nåt på tvn för jag är så stressad, el rättare sagt svårt att koppla av. Vet att jag har mkt att göra. Samtidigt som det ju är så himla kul!!! Ska bli så kul o få träffa så många på lör!!! :D
O inte nog med det. På fre kommer oxå fina systeryster hem!! Varit borta i nästan två månader då!!! Ska bli kul o få träffa henne!! O är så glad att hon är hemma på min födelsedag ;)

Vi va ute 1.5 timme på em. Ida ville inte gå in! Tänk att de ändå kunde roa sig så länge på uteplatsen!! :D
Hade inte tänkt ut nån middag idag. O när kl vart fem vart ja gaaaalen!!  Men då slog det mig att jag köpt hem frasvåfflor förra veckan. O vad passar bättre på våffeldagen ;) Jag va inte sugen, men barnen äter!! Grädde o sylt till! Mums!! Sen kom ja på det igen. Handlingen... Suck!! Men min käre man sa att han kunde gå till Willys o handla. Det va en del som skulle handlas. Så jag va otroligt tacksam att han gjorde det!! <3
Sj röjde jag undan efter middagen. Plockade leksaker o fixade barnen för natten o läste sedan saga för dom. Myyyysigt!! <3
De somnade snabbt. Ida sa: -jag sover snabbt mamma (jag kommer somna snabbt). O det gjorde hon! Tim har fått en hemsk hosta. Låter inte alls bra! Påminner om astma el krupp. O krupp har han haft. Så hoppas det inte är det...

Nu tänker ja borsta tänderna o lägga mig. Sömn behöver ja!!! I morrn ska det bakas bullar!!!

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar