torsdag 20 mars 2014

Som ja förstod....

Det vart ingen rolig natt :( Ida vakna flera ggr o verkade drömma mardrömmar.... O där emellan va det jätte svårt att somna om! Huvudet värker, o nacken me... O käk musklerna, är tom öm i tänderna!!! Så blir det för att jag ligger o spänner mig på nätterna. Det är så mkt nu o då blir jag stressad. Även om det är mkt roliga saker så bara det att det är mkt gör mig super stressad!!!!
Idag verkar iaf Ida piggelin. Ingen feber idag. Får se om hon vill äta nåt, o hur hostan är.
Skulle inte låta henne gå till fsk idag heller. Idag är dagen då hon får vara feberfri hemma. Nu har hon ju inte "bara" haft feber utan en hemsk hosta oxå, o inte ätit nåt. Så jag går efter hennes allmäntillstånd. Tycker åtminstone hon borde få i sig NÅT innan hon går tillbaka till fsk. Nu är vi ju lediga fre, lör o sön så hon har gott om tid på sig o piggna på sig ännu mer!
Planen idag är att ja o Ida åker o lämnar Tim. Sen åker vi upp på Gränby o handlar. Det är inte så mkt grejor, men lite behövs! O sitta i vagnen där uppe blir inga problem för henne, är ju lugnt där på morgonen. Sen när vi kommit hem o ätit lunch tänkte ja att vi hämtar Tim. Ja, det lär ju bli runt halv två, två då han ju sover efter lunch ;)
Vill hinna pussa o gosa me honom innan Patrik kommer hem, för då drar jag till jobbet. P-möte. Ska faktiskt bli skönt o komma iväg o få prata me vuxna!! Har haft mysiga dagar me lill skruttan. Men som vuxen saknar man vuxenkontakten efter fyra dagar hemma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar