onsdag 19 mars 2014

Äntligen feberfri!!!

Kl 6.30 i morse hade Ida 37.3. Äntligen! Får se hur dagen blir. Om den håller sig där. Hon äter fortfarande jätte dålig o blir trött snabbt! Så än anser ja inte henne helt frisk. Hon hade aldrig orkat en dag på fsk idag om ja säger så! Men vi knatade iväg me Tim vid halv nio. Hans kompisar o fröknar va ute o lekte när vi kom. Skönt att han va färdig klädd ;) Han gick iväg o ville leka me Linnea! Hihi!
Jag o Ida tog oss en omväg hem, så ja fick röra lite på mig ;)

Titta mamma vad jag kan göra me fingrarna!! Ta kort mamma!! Hihi! Gullunge!! <3


När vi nästan va hemma ville hon ligga ner en stund!


Gick inte spec fort (när ja går själv brukar ja ligga på runt 9km/tim) Men kändes lite efter promenaden igår o så är det tungt me vagn :P


Lite fm fika. Ett äpple o citronvatten....


O förta koppen kaffe för dagen! ;)

Känns härligt att ha kommit ut på en promenad. När kaffet är uppdruckit är det dax att ta tag i operation: Kläder!!! Märka de sista plaggen o skorna till klädbytardagen o sen rensa min garderob. Har alldeles för mkt kläder!!! Frågan är bara vad jag ska göra me det jag renast bort??


Ida sitter o pysslar... Hon är så himla duktig me sax!! O så lite paljetter o lim ;)

Nej, nu har ja inte tid o sitta här längre! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar