söndag 16 mars 2014

Backstreet Boys

I tors va jag en av de lyckligaste!!! Jag var ju somm en fjorton åring på jobbet hela dagen o de bara skrattade åt mig där. Vid två slutade jag, då bytte jag om o sminkade mig o fixade håret. Åkte sedan hem till mamma. O hon stackarn va dunder förkyld o hade feber. Efter mkt övervägande hit o dit bestämde vi oss för o ta bilen ist för tåg (buss, tåg, tunnelbana) o jag har inga problem me o köra i Stockholm. Drog vid fyra tiden. De va långa köer när vi kom in i Sthlm o stod över en timme i kö. Men vi hade gott om tid på oss. Parkerade i garaget ovanför shoppingcentret vid Globen. O sen knatade vi efter ett ställa o äta på. Fastnade för en Grekisk restaurang där det va lång kö o mycket folk = god mat?! Men efter 10 min i kö fick vi bord. Beställde in en varsin vegetarisk mix. O vad GOTT!!! Oj så mätt jag vart. Det va mycket mat!! Super nöjda! Sen knatade vi in på Hovet. Såg ett jätte bra förband. Fick höra Brians son (som va 10 tror ja) sjunga en fin lugn låt o sen en Michael Jackson låt. Han va jätte duktig!!! Sen kom dom, mina pojkar ;) I två timmar fick jag lyssna, titta, skrika o sjunga!! Rösten som redan va kass efter hostan vart sämre :P Jag gick lycklig ut från konserten (ist för o köpa den traditionella t-shirten fick det denna gång bli en snygg beach bag, som jag definitivt kommer använda!! :D ) Sen knatade ja o mamma i kylan till bilen, o va väääldigt glada över att ha tagit bilen! Hemma efter en timme. O resten vet ni!!
Ni har säkert också sett nåt kort o ngr film snuttar från konserten på fb ;)

TACK mamma o pappa för den tidiga 30 års presenten!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar