tisdag 25 mars 2014

En hemlis!!

Förr förra helgen berättade jag ju att vi drack champagne o firade. Nu kan jag berätta varför!!! :D Patrik har fått ett nytt jobb!!!! Han kommer jobba på ett ställe som heter Ergoff. Tror det kommer bli såååå himla bra!! Bra arbetskompisar o bra stämning där. Roliga saker för de anställda o Patrik får prova på nå helt nytt!! För er som inte vet så har ju Patrik kört lastbil i måååånga år!! 
Den 5 maj börjar han. Innan ska vi ha drygt en veckas semester tillsammans :D Han kommer oxå få andra arbetstider. Han har hittills haft 6.30-15.30. Nu kommer han få 8-17. Han kommer få bli den som lämnar barnen. YEY!! Haha! Jag hämtar. Jag kommer dock gå på mitt gamla schema fram till midsommar veckan. Så vi måste hitta en lösning på hämtningen av barnen tis, ons o tors. Jag vill INTE ha de längre än till 16!!! De är faktiskt små!! Har sagt till min chef att när han gör sommar schemat vill jag börja så tidigt som möjligt o sluta så tidigt som möjligt. Kommer även vilja ha så i höst. Lät som om det fanns möjlighet till öppning o då börjar man 6.30 :P

Iaf, vi är båda så himla glada o jag tror, vet, att detta kommer bli toppen!!!! Dock kommer ja få laga middag varje dag :/ Aj då!!! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar