fredag 7 mars 2014

Det lönar sig!! :D

Ställde mig på vågen i morse o den visade MINUS 1.5 kg!!! :D Sen i lör! Det är bra jobbat!! Men som ja kämpar sen då!! Gör en kick start me nutrilett i ngr veckor nu. Äter ett el två vanliga mål o resten nutrilett. Det är fruktansvärt tufft o kämpigt. Hungrig nästan hela tiden. Är sämst på o dricka vatten! Har provat detta ngr gånger sen Ida kom men har gett upp efter en till två dagar. Men det går bättre nu. O när man ser sånna här resultat blir man ännu mer peppad :D Jag har ett mål o ska kämpa vidare. Nu kan inget hindra mig!!! Så "lite" som jag väger nu har jag inte vägt sen jag fick barn. O det känns gött!! Nu är det bara o kämpa vidare!!!!

Jag ska börja fixa mig så vi kan dra ner på stan sen. Inte så lätt o sminka sig när det är kol mörkt i badrummet :S Får leta fram en spegel nånstans...
Barnen sitter o degar....

Älskar att de kan göra detta utan att jag behöver sitta me. Jag kan plocka, bädda o fixa mig medan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar