måndag 24 mars 2014

Solen skiner där ute!

Sitter i soffan, en mjuk start på denna dag...

Snart åker persiennerna upp...

Jag sitter o strukturerar upp dagen. Idag blir det nog inget gjort till kalaset på lör... Eftersom solen skiner o det ser ut o bli en fin dag måste vi ju ut en sväng. Min plan är att fixa i ordning oss o sedan bädda ner barnen i vagnen o ta oss ut på en promenad... Sen är det nog lunch dax o sen sova o vila en stund. Äta mellis, fixa mig i ordning o strax efter tre skjutsa barnen till Patriks jobb. Där dom får flytta över till hans bil o så åker de o hämtar morfar deras o sen hem. Jag tar bilen ner på stan. Ska till barnmorskemottagningen Hjärtat o göra cellprov o prata preventivmedel, då jag mår skit av P-piller.... Mer om det sen! Så, låt denna vecka börja!!!
Hoppas Du får en bra start på denna vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar